باشگاه مشتریان بانک تجارت

سوالات متداول

خیر، امتیازات از تاریخ عضویت به بعد در باشگاه برای شما محاسبه می شود.
وارد حساب کاربری خود شوید در قسمت «حساب کاربری من» روی تب «حساب بانکی» کلیک کنید و حساب های خود را به باشگاه مشتریان اضافه کنید. با اضافه کردن حساب های بانکی برای تمام حساب های شما در باشگاه مشتریان امتیاز تولید می شود.
برای عضویت در باشگاه مشتریان کافی است جزء مشتریان حقیقی بانک تجارت باشید.
امتیازات بعد از 72 ساعت و با استعلام موفقیت تراکنش از بانک در حساب کاربری باشگاه لحاظ می شود.
از زمان دریافت امتیاز تا پانزدهم ماه مهلت دارید وارد حساب کاربری خود در باشگاه شوید و با کلیک بر روی گزینه آبی رنگ «دریافت امتیازات این ماه» امتیاز خود را دریافت کنید.
امتیازات جشنواره ها در دوران فعالیت جشنواره محاسبه شده و محدود به همان جشنواره است. این امتیازات پس از قرعه کشی و اهدای جوایز از بین خواهد رفت ولی امتیازات باشگاه در حساب کاربری باقی مانده و باعث تغییرات نشان امتیازی خواهد شد.
بر روی گزینه «ورود/ عضویت» در صفحه اصلی سایت باشگاه کلیک کرده، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و مراحل 4 مرحله ای ثبت نام را طی کنید: مرحله اول: وارد نمودن کد ملی مرحله دوم: ثبت شماره تلفن همراه و وارد نمودن کد فعال سازی مرحله سوم: تعیین رمز ورود مرحله چهارم: احراز هویت حساب بانکی مشتری
به دو روش می توانید وارد حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان شوید: 1. نسخه جدید همراه بانک را نصب کرده، بر روی امتیازات خود در صفحه اصلی همراه بانک کلیک کنید و مستقیم وارد حساب کاربری خود شوید. 2. بر روی گزینه «ورود/ عضویت» در صفحه اصلی سایت باشگاه کلیک کرده و کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس وارد حساب کاربری خود شده و از امتیازات، خدمات باشگاه و ... مطلع شوید.
چنانچه رمز عبور خود را برای ورود به حساب کاربری باشگاه فراموش کرده اید برروی گزینه "ورود/ عضویت" کلیک و گزینه " فراموشی رمز عبور" را انتخاب نمائید. بازیابی رمزعبور از طریق پیامک : در این قسمت با وارد کردن کد ملی و شماره تماس، کد تائید دریافت می کنید و با وارد کردن کد تائید امکان تعریف رمز عبور با ویژگی های خاص برای شما میسر می گردد.
پس از ورود به حساب کاربری در قسمت «حساب کاربری من»، امکان ثبت و ویرایش اطلاعات شخصی و پروفایل خود را دارید. 1. اطلاعات شخصی: در این قسمت امکان درج اطلاعات شخصی مثل جنسیت، تاریخ تولد، وضعیت تاهل، تاریخ ازدواج و ... است. 2. حساب بانکی: در این قسمت می توانید حساب های بانکی خود را اضافه کنید. 3. تماس: در این قسمت اطلاعات ارتباطی مثل: شماره تلفن همراه، آدرس و اطلاعات محل سکونت را ثبت یا اصلاح کنید. 4. تخصص: در این قسمت میزان تحصیلات و اطلاعات شغلی خود را ثبت یا اصلاح کنید. 5. علایق: در این قسمت می توانید فعالیت های مورد علاقه خود را در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی و ... انتخاب کنید. 6. رمز عبور: در این بخش می توانید رمز عبور جدید برای خود تعریف کنید.
پس از ورود به حساب کاربری خود از منوی سمت راست قسمت " کوپن و امتیازات من" را انتخاب نموده و ریز امتیازات دریافتی خود را به تفکیک موضوع و تاریخ انجام فعالیت مشاهده نمایید.
پس از ورود به حساب کاربری خود، از منوی سمت راست روی گزینه «کوپن و امتیازات من» کلیک کرده و وارد قسمت «کوپن ها » شوید، در این قسمت می توانید اطلاعات تمامی کوپن های دریافتی را مشاهده کنید.
زمانی که کاربر چندین بار رمز عبور خود را به اشتباه وارد کند حساب کاربری به مدت 15 دقیقه مسدود می شود و می بایستی پس از زمان مذکور مجددا اقدام به بازیابی رمز جدید و یا درج رمز فعلی نماید. اگر برای بار دوم نیز حساب کاربری مسدود شود، زمان رفع مسدودی به صورت تصاعدی افزایش یافته و 30 دقیقه می شود.
بله، امتیازات ذخیره شده در هر ماه، تا یک سال قابل مصرف است.
با کلیک بر روی

بارگذاری

مجدد نسخه جدید را نصب نمایید